امروز جمعه سی ام شهریور ماهسال یک هزار و سیصدو نود و هفت 1397/6/30

درخشش دانش آموزان مدارس سما جیرفت در آزمون تیزهوشاندرخشش دانش آموزان مدارس سما جیرفت در آزمون تیزهوشان
درخشش دانش آموزان مدارس سما جیرفت در آزمون تیزهوشان استاد مهدی تکاور معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد جیرفت در این باره گفت: «دبستان دخترانه و پسرانه سما جیرفت با اعلام نتایج آزمون‌های تیزهوشان بیشترین درصد قبولی را در شهرستان جیرفت و استان کرمان از آن خود کرده است.»   وی افزود: «مدارس سما در سال تحصیلی ۹۷_۹۶ در زمینه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و هنری نیز موفقیت‌های قابل توجهی در سطح کشور، استان و شهرستان کسب کردند.»   معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد جیرفت با ذکر این نکته که امکانات، تجهیزات و فضای مناسب و خوب مدارس سما در این شهرستان قابل توجه است، حضور مدیران و معلمان متعهد و مجرب را یکی دیگر از شاخصه های موفقیت این مدارس عنوان کرد.   وی گفت: «هر موسسه آموزشی برای خود اهدافی را معین می‌سازد تا بتواند با طرح برنامه‌های مختلف شرایط به تحقق رساندن آن را مهیا سازد، بنابراین هدف ما در حوزه معاونت سما واحد جیرفت، تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، ایجاد محیط مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و آرامش خاطر خانواده‌ها و ارتقاء مدارس سما از نظر کمی و کیفی و قرار گرفتن در بین مدارس تراز اول استان است که بحمدالله نیز با توجه به کسب موفقیت‌های زیاد و استقبال خانواده‌ها و رضایت آنان به جرات می‌توان گفت که خوب عمل کرده‌ ایم و موفق بوده‌ایم.»   استاد مهدی تکاور اظهار داشت: «بین موسسات غیر دولتی شهرستان جیرفت مجموعه سما به خاطر ایجاد تمام مقاطع تحصیلی در هر ۲ جنسیت دخترانه و پسرانه هم از لحاظ آمار دانش آموزی و هم از نظر کیفی بیشترین نقش را در امر آموزش صحیح در شهرستان جیرفت ایفاء کرده ایم.»   وی در مورد دیگر فعالیت‌های مجموعه سما افزود: «سما جیرفت نسبت به سایر مراکز آموزشی در کسب مقام‌ها در مسابقات مختلف، قبولی در مدارس تیزهوشان شهرستان و قبولی در دانشگاه های معتبر و مراکز آموزش عالی هر ساله پیشگام و پیشتاز است.»   استاد تکاور بیان کرد: دبستان دخترانه سما رتبه اول را با ۱۵ نفر قبولی در تیزهوشان و دبستان پسرانه سما رتبه دوم را نیز با هشت نفر قبولی از آن خود کرد، که از زحمات مدیران مدارس خانم عسکری و آقای دهش، آموزگاران فرهیخته بخت، شفیعی، سالاری، جعفری، مهنی، نادری و سایر همکاران گرامی و پرتلاش تقدیر و تشکر می نمائیم.   شایسته ذکر است در پی خبر قبولی و درخشش دانش آموزان مدارس سما در آزمون تیزهوشان، دکتر اسماعیل اسلامی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با صدور پیام تبریک ویژه از استاد مهدی تکاور معاونت امور مدارس سما واحد جیرفت به لحاظ مدیریت و عملکرد بسیار مطلوب و ارزنده این استاد گرانقدر در سطح شهرستان و استان کرمان تقدیر و تشکر کرد و آمادگی و حمایت خود را جهت همکاری در ارتقاء همه جانبه مدارس سما اعلام کرد.

درخشش دانش آموزان مدارس سما جیرفت در آزمون تیزهوشان

ادامه مطلب ...


 

چاپ و انتشار شماره چهارم نشريه زبان و ادبيّات انگليسي دانشگاه آزاد اسلامي جيرفت

1393/04/01 (1:11:48 PM)

چاپ و انتشار شماره چهارم نشريه زبان و ادبيّات انگليسي دانشگاه آزاد اسلامي جيرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا، شماره چهارم نشريه علمي تخصصي گروه زبان و ادبيات انگليسي با همكاري انجمن رشته آموزش زبان انگليسي (اوج السا) چاپ و منتشر شد.
دكتر كاووس سليماني معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد جيرفت ضمن ابراز خرسندي از فعاليت هاي پژوهشي در اين واحد دانشگاهي افزود: شماره چهارم اين نشريه با نام اختصاري اوج السا به چاپ رسيد كه با توجه به آماري كه از شماره هاي قبلي به دست آمده مورد استقبال خوب اساتيد، دانشجويان و حتي عموم مردم شهرستان از لحاظ كيفيت در امر آموزشي و تدوين مقاله قرار گرفته است.
سليماني در ادامه از روند روبه رشد فعاليت هاي پژوهشي در واحد جيرفت خبر داد و گفت: در امر پژوهش مسایل‌نو، راه حل‌های نو را می‌طلبد و با توجه به اينكه اين واحد دانشگاهي پژوهش محور مي باشد توانسته است در سطوح مختلف آموزشي براي دانشجويان گام هاي خوبي را بردارد.
ايشان دانشگاه آزاد اسلامي را در هر جامعه ای، نماد علم و دانش آن جامعه دانست و خاطر نشان كرد: یکی از ویژگی های چاپ و انتشار نشريات علمي، ماندگاری اثرات مکتوب در تاریخ علم می باشد.
وي از مهمترین عوامل مؤثر در موفقیت انجمن هاي دانشجويي را برای نیل به اهداف آموزشي و پژوهشي، برخورداری از ذهن خلاق و توانمند دانشجويان در عرصه ي علمي و فرهنگي برشمرد و تصريح كرد: نتیجه چاپ چنين نشرياتي ارتقای کیفی و کمی در بخش های مربوطه آن رشته خواهد بود.
كاووس سليماني معاون پژوهش و فناوري اين واحد دانشگاهي در پايان يادآور شد هدف اصلي چاپ اين نشريه مطالعه تأثير به كارگيري يك الگوي تركيبي بر يادگيري دانشجویان، الگوي تدريس تركيبي، يادگيري مبحث مشترك زبان انگليسي در دروس زبان انگليسي استفاده شده است.